2021 m. lapkričio 10 d., trečiadienis

Man daug nereikia



Man daug nereikia


Man daug nereikia – tik saulužės šypsnelio,

Žemės kely, kad sušildytų širdį.

Beržų dar giraitės, visai prie pat kelio,

Žvaigždžių dar pulkelio – nes jos mane girdi.


Tylios dar upelės, kur prausias mėnulis,

Kur per pusę dangaus Vaivos rykštė

Pušų dar, kur stuksi genelis bičiulis,

Ir vėjas švelnus bando krykšti.


Gėlių - to laukais išsibarsčiusio grožio,

Jaunutės aušros ir pievos rasotos.

Dar to debesėlio per dangų kur drožia,

Sirpusių uogų pavalgyt lig soties.



Man tiek nedaug reikia, tik tėviškėn taką

Rast suraizgytam dienų labirinte.

Lenktis lig žemės, išgirst ką ji sako,

Dalintis džiaugsmu, širdin kur sukrinta.


L.Barmina

Мне, много не надо...

Бармина Людмила

Мне, много не надо - Зарю молодую,
чтоб сердце в пути согревала моё.
И неба краюху, где звёзды кочуют,
да рощу берёзок...скучающих днём.

И тихую речку, что месяц глядится
и светит в полнеба...сияя - дуга,
и сосны, где дятел страдая, стучится,
а ветер... макушки качает слегка.

Цветов бы...рассыпанных в поле - охапку
и солнышка тёплого...малую часть.
И облачка, в небе плывущего шапкой
и ягодой спелой насытиться всласть.

Мне много не надо...дорогу бы к дому
найти в лабиринте истерзанных дней.
Ему до земли...поклониться родному,
и радостью, сердце наполнить скорей!


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą