2016 m. kovo 8 d., antradienis

Kovo 11-oji


Kokiais vardais tave vadinti,
Kad sugebėjai tu atgimti,
Kaip Feniksas iš pelenų.
Aš su tavim, mana šalie, einu.

Šlovė garbìngieji išminčiai!
Sparnus jūs suteikėt tai laisvės minčiai
Ir šalį išvedėt kraštu bedugnės,
Per  pragaro kerus  ir ugnį.

Kaip neregį  jūs vedėt savo šalį,
Tik genijų valia taip gali.
Tad raskitės nauji, pareiškit valią
Nušvieskit tautai  aiškų kelią.

Gerbiu ir tuos, kas nesuprato,
Stebėjo, laukė, dairės pasimetę.
Jie paprasti, jie mūsų gėlės,
Tokios, kaip Juro klausimėly.

Blogiau su tais , kurie prarado,
Kuriems neliko laikinai   parado,
Bet vargas mums visiems, ilgai netrukus,
Šitie ir  vėl  visi į valdžią įsisuko.

Ilgai politikų parodijos
Gyvenimą gerokai nuodijo.


Nauji išminčiai, ką jūs veikiat,
Juk jūsų tautai šitaip reikia,
Žmonėms neleiskit pasimesti,
Padėkite jiems kelią rasti.

Bet Liẽtuva, tu man vis tiek graži,
Juk be tavęs aš niekas, dievaži.
Kitos tėvynės man nereikia, ne -
Aš kaip inkliuzas tavo gintarè.

povils

2016 m. kovo 8 d.

Komentarų nėra:

Rašyti komentarą